Tork Xpressnap pomaga w marketingu

827

Tork, wiodąca marka rozwiązań higienicznych, zleciła przeprowadzenie sondażu niezależnej firmie United Minds. Sondaż został przeprowadzony wśród ponad 8000 gości europejskich restauracji, dotyczył określenia czynników zwiększających liczbę wizyt, powiększeniu dochodów oraz pozyskaniu stałych Klientów.

Wyniki sondażu jasno pokazują, że 57% gości odwiedzających restauracje lubi, gdy oferty promowane są w social media. Marka Tork udostępniła dla swoich Klientów narzędzie do własnoręcznego marketingu cyfrowego Tork Xpressnap, przekazy wytworzone w aplikacji można tworzyć za pomocą kilku kliknięć zarówno online, jak i stacjonarnie.

Tork
66% gości restauracji typu fast casual uważa, że ekscentryczny właściciel lub szef kuchni zwiększa atrakcyjność restauracji.

Dostarczając właściwych informacji i narzędzi, system Tork Xpressnap pomaga klientom tworzyć i rozpowszechniać materiały promocyjne szybko i wydajnie – mówi Benedicte de Croon, European Tabletop Director w Tork.

Za pomocą Tork Xpressnap właściciele restauracji mogą tworzyć autorskie materiały promocyjne. Szybko przygotowany materiał można następnie udostępnić w mediach społecznościowych lub wydrukować i umieścić w panelu reklamowym Ad-a-glance dozownika, zmieniając go w potężne narzędzie do reklamy i marketingu.

Tork stawia na marketing

Dane uzyskanie dzięki przeprowadzonemu badaniu pokazują, że silna obecność w social media i prezentowanie interesujących i intrygujących treści są podstawą udanego marketingu. Dzięki temu udało się sformułować kilka wniosków:

  • Aktywność w mediach społecznościowych przyciąga nowych Klientów do restauracji.
  • Najbardziej pożądana i najbardziej skuteczna jest przestrzeń reklamowa może znajdować się w Twoim lokalu lub sprzęcie.
  • Dzięki osobistemu podejściu do Klientów możemy ich zachęcić do odwiedzenia ponownie naszego lokalu.

Wskazówki do samodzielnego stworzenia reklamy

  • Stwórz oryginalną, spersonalizowaną wiadomość: użyj narzędzia Xpressnap, by opowiedzieć swoją historię.
  • Pokaż charakter: Klienci doceniają ekscentrycznych szefów kuchni – pozwol im komunikować się z klientami i zbuduj wokół nich swoją kampanię reklamową w social media.
  • Niech jedzenie przemówi: kuszące zdjęcia w panelu reklamowym na stoliku może skłonić gości do wydania większych sum, niż planowali. Użyj panelu Ad-a-glance w dozownikach  Xpressnap, by zademonstrować najlepsze pozycje z menu i zachęcić Klientów do ich zamówienia.
Tork
Nowe narzędzie cyfrowe marki Tork pomaga restauracjom promować swój przekaz zarówno w lokalu jak i internecie.

Sondaż został przeprowadzony przy wykorzystaniu panelu internetowego zarządzanego przez dostarczyciela panelu CINT. Grupą badawczą było 8289 europejczyków w wieku 18-60 lat, którzy jedli w restauracji co najmniej raz w przeciągu poprzedniego miesiąca i wypełnili ankietę. Sondaż przeprowadzono w dniach od 10 listopada 2017 do 13 grudnia 2017 roku.

źródło: tork.pl

Reklama