Podwójne zwycięstwo Essity podczas Tissue World Milan

134

Tork, marka firmy Essity, została laureatem dwóch nagród Tissue World Award w kategoriach: Najlepsza Strategia Marketingowa (ang. Best Tissue Marketing Strategy) oraz Najbardziej Świadomie Zarządzający Energią Zakład (ang. Most Energy Aware Mill). Nagrody zostały wręczone 25 marca we Włoszech, podczas największych międzynarodowych targów dla branży higienicznej – Tissue World Milan.

Pluskwy w komunikacji miejskiej w Warszawie? [Zobacz Nagranie]

Statuetką za Najlepszą Strategię Marketingową została wyróżniona kampania Tork Take Back the Lunch Break. Kampania została przeprowadzona w Ameryce Północnej, a jej celem była edukacja pracowników i zmniejszenie ich obaw przed korzystaniem z przerw na lunch. Zbadano wpływ przerw na produktywność i zaangażowanie personelu. Marka Tork drugi rok z rzędu zdobywa nagrodę w tej kategorii. W ubiegłym roku doceniony został system ręczników papierowych Tork PeakServe™.

Tissue World Milan

– Wybierając laureatów w ramach Tissue World Milan szczególnie zwracamy uwagę na zrównoważony rozwój. Essity jest autorem inicjatyw, które niewątpliwie przewodzą w tej dziedzinie. Gratulujemy obu nagród i mamy nadzieję, że będą one inspiracją dla innych firm z branży, aby zrównoważony rozwój stał się priorytetem także ich działalności – mówi Agnes Gehot, zastępca dyrektora ds. wydarzeń w Tissue World & Asian Paper.

Pomysł na kampanię Take Back the Lunch Break zrodził się w wyniku dwóch trendów obecnych w Ameryce Północnej: przychody restauracji, które serwują lunch zaczęły spadać, a pracownicy biurowi ograniczali czas przeznaczony na lunch oraz mniej konsumowali. Firma Essity zleciła przeprowadzenie ankiety w Ameryce Północnej, by zbadać zachowania pracowników podczas przerw lunchowych. Ponadto oceniono, jak przerwy wpływają na wydajność pracowników i ich satysfakcję z pracy. Wyniki badania wykazały, że przerwy na lunch są korzystne dla produktywności i zadowolenia pracowników.

– Misją marki Tork jest wspieranie klientów w koncentracji na działalności swoich firm oraz planowaniu ich rozwoju. Nasza kampania stała się źródłem ważnych informacji dla dwóch znaczących dla nas segmentów rynku – biur i restauracji. Wyniki badania pomogły wielu naszym klientom poprawić wydajność pracowników
w miejscu pracy i zwiększyć ruch w lokalnych restauracjach – mówi Wojciech Nizio, Regional Brand Activation Manager, Tork.

Zakład produkcyjny Essity w mieście Lukka we Włoszech został doceniony za szereg wdrażanych w fabryce rozwiązań: programy oszczędzania energii, programy zmiany zachowań, strategiczne zaangażowanie w długoterminową redukcję emisji dwutlenku węgla oraz zdobywanie najważniejszych certyfikatów w zakresie zrównoważonego rozwoju.


Jeżeli podobał Ci się artykuł i chcesz być na bieżąco informowany o nowościach w serwisie informacyjnym Branży Czystości, zapisz się do naszego Newslettera TUTAJ!

Reklama