• Aktualności
  • Chemia profesjonalna
  • Urządzenia czyszczące
  • Utrzymanie czystości
  • Współpraca
Wyszukiwanie
poniedziałek, Luty 18, 2019
  • Poradnik
  • Katalog stron
  • Wydarzenia
  • Kontakt
Branża Czystości Serwis Informacyjny
  • Aktualności
  • Chemia profesjonalna
  • Urządzenia czyszczące
  • Utrzymanie czystości
  • Współpraca
Strona główna Utrzymanie czystości Czy czystość determinuje sprzedaż? Bolączki właścicieli firm
  • Utrzymanie czystości

Czy czystość determinuje sprzedaż? Bolączki właścicieli firm

1 grudnia 2017
318

Właściciele firm, menadżerowie oraz wykonawcy robót budowlanych muszą nadzorować wiele kluczowych segmentów w tym także utrzymanie czystości. Multi-tasking nie jest niczym nowym i osoby zarządzające muszą liczyć się z tym, że to chleb powszedni. Jednakże, jeśli utrzymanie czystości zostanie uznane za czynność, która musi zostać wykonana priorytetowo, może mieć to znaczący wpływ na postrzeganie marki. Według przeprowadzonego badania przez ISSA, aż 95 % Klientów determinuje swoje decyzje zakupowe poprzez pryzmat czystości w danym obiekcie.

Kadra zarządzająca ma za zadanie utrzymać w czystości powierzone pod opiekę obiekty, lecz napotykają na wiele trudności w codziennej pracy.

Obiekty gdzie jest wzmożony ruch, takie jak dworce kolejowe, lotniska, handlowe obiekty wielkopowierzchniowe czy szkoły są najbardziej narażone na zabrudzenia, które mogą pojawić się nagle. Miejsca, gdzie mogą pojawić się zanieczyszczenia to podłogi i toalety, czyli tam, gdzie te lokalizacje są najbardziej eksploatowane. Utrzymanie czystości w godzinach funkcjonowania powyższych obiektów jest utrudnione przez wszędobylskich przechodniów, lecz jest bardzo dobrze postrzegane i odbierane przez nich. Użytkownicy na własne oczy widzą, że właściciele czy zarządcy dbają o czystość i jest to dla nich sprawa najwyższej wagi.

Menadżerowie, aby maksymalnie uprościć wykonywanie zadań swoim podwładnym powinni wyposażyć ich w wózek wypełniony wszystkimi niezbędnymi akcesoriami i produktami. Jeżeli, na samym początku, źle zostaną określone typy zabrudzeń, z jakimi będziemy mieć do czynienia, wykonanie usługi będzie bardziej kosztowne i czasochłonne. Bardzo prosty przykład, jeżeli wiemy, że powierzchnia, po jakiej poruszają się Klienci wykonana jest z drewna nie włożymy do wózka naszemu pracownikowi produktu do czyszczenia gresu, bo w standardach firmy jest wyposażenie podstawowe.

Właściciele firm
Obiekty gdzie jest wzmożony ruch, takie jak dworce kolejowe, lotniska, handlowe obiekty wielkopowierzchniowe czy szkoły są najbardziej narażone na zabrudzenia, które mogą pojawić się nagle. Miejsca, gdzie mogą pojawić się zanieczyszczenia to podłogi i toalety, czyli tam, gdzie te lokalizacje są najbardziej eksploatowane.

Zbyt duża rotacja personelu może utrudnić przygotowanie regularnych planów czyszczenia i odpowiedniego przeszkolenia personelu. Przy dużej rotacji kadra zarządzająca będzie musiała poświęcać więcej czasu na szkolenie nowych pracowników a co za tym idzie nie będzie mogła skupić się na innych czynnościach. Jednakże, ciągłe szkolenia i podnoszenie kwalifikacji swoich pracowników znajdzie odzwierciedlenie w jakości wykonywanej pracy. Jak wynika z badań pracownicy, którzy w ciągu roku zostaną oddelegowani na szkolenia myślą coraz mniej o odejściu z firmy. Warto więc szkolić i podnosić umiejętności naszego personelu.

Jeżeli chodzi o… tak zwane kurczące się budżety na utrzymanie czystości to nie mamy dobrych wiadomości. Stosowanie zbyt małej ilości środków czystości, oznaczać będzie, że powierzchnie nie zostaną odpowiednio wyczyszczone, co może skutkować niezadowoleniem Klienta. Zbyt mała ilość sprzętu czy personelu na pewno obróci się przeciwko menadżerowi, który zarządza daną ekipą. Może to skutkować, że pracownicy będą poświęcali więcej czasu na tzw. gaszenie pożarów, niż na regularne utrzymanie czystości.

Reklama
  • TAGI
  • czyszczenie
  • Dyrektor
  • insights
  • koordynator
  • Logo
  • metodyka
  • pracownicy
  • produkt
  • rekrutacja
  • Środki czystości
  • Środki Czyszczące
  • szkolenie
  • Utrzymanie Czystości
  • zachowanie
  • zespół
UDOSTĘPNIJ
Facebook
Twitter
  • tweet
Redaktor

PODOBNE ARTYKUŁYWIĘCEJ OD AUTORA

zamawiania sprzątania online
Aktualności

Trendy zamawiania sprzątania online w Polsce

Usuwanie Kurzu
Aktualności

7 rad dotyczących usuwania kurzu i pyłków

Sprzątanie w Warszawie
Aktualności

Sprzątanie w Warszawie – podsumowanie 2018 roku

- Reklama -

OSTATNIO DODANE

Chemii Gospodarczej

VIII Międzynarodowa Konferencja Przemysłu Chemii Gospodarczej

Czas na branżę utrzymania czystości – Dorota Brechelke

Czystości

Branża czystości w Polsce dynamicznie się rozwija

Największy serwis informacyjny dla profesjonalistów i nie tylko z branży utrzymania czystości. Newsy, artykuły, porady...
Napisz do nas: kontakt@branzaczystosci.pl
  • Poradnik
  • Katalog stron
  • Wydarzenia
  • Kontakt
© branzaczystosci.pl
Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.Zgoda
Edit with Live CSS
Save
Write CSS OR LESS and hit save. CTRL + SPACE for auto-complete.