Marka Tork została wyróżniona prestiżową nagrodą Amsterdam Innovation Award za rozwiązanie Tork PaperCircle®. Rozdanie nagród miało miejsce podczas tegorocznych targów Interclean Amsterdam 2018.
Na Międzynarodowych Targach Czystości Interclean Amsterdam 2018 marka Tork zaprezentowała trzy przełomowe innowacje: Tork PeakServe®, Tork EasyCube® oraz Tork PaperCircle®. To właśnie usługa Tork PaperCircle® została nagrodzona przez jury oraz deceniona przez publiczność. Tork PaperCircle® to pierwsza na świecie usługa recyklingu papierowych ręczników z łazienek w ramach gospodarki obiegowej. Dzieki nowemu rozwiązaniu zużyty papier jest odzyskiwany, zamykając cykl obiegu papierowych produktów higienicznych.
„Obecnie najczęściej stosowanymi metodami utylizacji ręczników papierowych są spalanie i składowanie odpadów, a w niektórych przypadkach kompostowanie. Jako że recycling ręczników papierowych nie był do tej pory praktykowany, potencjał ponownego wykorzystania zasobów naturalnych jest ogromny” mówi Åsa Degerman, pracownik Zespołu ds. Innowacji w Zakresie Odpadów dla marki Tork.
Oprócz prezentacji innowacyjnych rozwiązań i aktualnej oferty produktowej przedstawiciele marki Tork w ramach oficjalnego programu Interclean poprowadzili dwa seminaria poświęcone najnowszym usługom Tork.
Czy Tork to tylko marka ręczników papierowych?
Marka Tork jest dostawcą profesjonalnych rozwiązań do utrzymania higieny dla szerokiej gamy odbiorców: od restauracji, przez służbę drowia, biura i szkoły po przemysł. Na rozwiązania składają się dozowniki, ręczniki i papiery toaletowe, mydła, serwetki i czyściwa kuchenne oraz przemysłowe. Dzięki wiedzy eksperckiej, funkcjonalnym produktom i polityce zrównoważonego rozwoju Tork jest liderem w swojej branży. Należąca do Essity (wcześniej SCA) marka Tork dostarcza rozwiązania klientom w ponad 80 krajach. Szczegółowe informacje
i aktualności o nowych produktach są dostępne na stronie www.tork.pl
Firma Essity to światowy lider branży higienicznej i ochrony zdrowia, stworzona do podnoszenia jakości życia poprzez dostarczanie niezbędnych na co dzień produktów i rozwiązań. Nazwa Essity pochodzi od słów „essentials” (podstawowe) i „necessities” (niezbędne). Nasz zrównoważony model prowadzenia działalności jest korzystny dla ludzi i przyrody. Produkty Essity są sprzedawane w około 150 krajach pod wiodącymi światowymi markami TENA i Tork oraz innymi silnymi markami, takimi jak Jobst, Leukoplast, Libero, Libresse, Lotus, Nosotras, Saba, Tempo, Vinda oraz Zewa. Firma Essity zatrudnia ok. 48 000 pracowników, a jej wartość sprzedaży netto w 2017 r. wyniosła ok. 109 mld koron szwedzkich (11,3 mld euro). Siedziba główna firmy mieści się w Sztokholmie (Szwecja). Firma jest notowana na sztokholmskiej giełdzie NASDAQ.
źródło: tork.pl
Jeżeli podobał Ci się artykuł i chcesz być na bieżąco informowany o nowościach w serwisie informacyjnym Branży Czystości, zapisz się do naszego Newslettera TUTAJ!