Floor active fresh z Gold Drop z wyróżnieniem

151

Firma Gold Drop otrzymała wyróżnienie w konkursie „Złote Innowacje FMCG & Retail 2024” – Produkt Innowacyjny 2024dla produktu Floor active fresh o zapachu mydła marsylskiego, w kategorii: skład-Non Food. „Złote Innowacje FMCG & Retail” to prestiżowy konkurs wyłaniający najbardziej nowatorskie produkty i rozwiązania retail, które pojawiły się na rynku. 29 października 2024 roku w Teatrze Kamienica odbyła się finałowa Gala, podczas której ogłoszono wyniki 6. edycji plebiscytu. 

Floor active fresh wyróżniony

Innowacyjność, nowatorskie koncepty, zaawansowane technologie, niebanalne rozwiązania i kreatywne podejście do handlu – to wartości, które podczas Innovation Day 2024 odmieniano przez wszystkie przypadki. Wydarzenie to nie tylko ogromna dawka wiedzy – aktualnych danych i inspirujących dyskusji – ale też ukłon dla producentów i dystrybutorów, którzy poprzez swoje pomysły tworzą nowoczesny rynek.

Floor active fresh


Organizatorem wydarzenia jak zawsze było wydawnictwo Fischer Trading Group Sp. z o.o., wydawca miesięcznika Hurt & Detal oraz Food from Poland, które każdego roku wyłania najbardziej innowacyjne produkty, koncepty i rozwiązania retailowe, które w ciągu ostatnich 12 miesięcy pojawiły się w przestrzeni handlowej.

źródło: Gold Drop

o firmie:

Gold Drop Sp. z o.o. w Limanowej istnieje na rynku chemii gospodarczej od 1991r. Nasza misja brzmi: „Tworzymy produkty dla każdego domu, bezpieczne dla użytkownika i środowiska naturalnego”. Historia firmy Gold Drop pokazuje przede wszystkim jej dynamiczny rozwój – przekształcenie z małej firmy w przedsiębiorstwo zatrudniające około 250 osób, które posiada sieć przedstawicielstw handlowych  w Polsce oraz dystrybucję w krajach: Słowacja, Węgry, Czechy, Rumunia, Ukraina, Mołdawia, Azerbejdżan, Armenia, Gruzja, Libia, Bahrajn, Niemcy, Litwa, Łotwa, Estonia, Albania, Czarnogóra.

Kluczowe wartości:
– Budowanie partnerskich zasad z klientami, kontrahentami, społecznościami lokalnymi i pracownikami.
– Odpowiedzialność – za firmę i środowisko.
– Innowacyjność i otwartość na zmiany.

Obok produkcji marek firmowych, Gold Drop jest cenionym partnerem w zakresie produkcji marek własnych. Firma wzbudziła zaufanie wielu sieci hurtowych i detalicznych w kraju i zagranicą. Głównymi rynkami zbytu dla marek własnych są: Szwecja, Niderlandy, Włochy, Niemcy, Rumunia, Węgry, Słowenia, Finlandia, Norwegia, Dania, Chiny, Słowacja.


Zapisz się do naszego newslettera!


Jeżeli podobał Ci się artykuł i chcesz być na bieżąco informowany o nowościach w serwisie informacyjnym Branży Czystości, zapisz się do naszego Newslettera TUTAJ!

Reklama