MEDISEPT wśród Najcenniejszych Polskich Marek

1080

W tegorocznym rankingu „Rzeczpospolitej” Najcenniejsze Polskie Marki największy polski producent środków do dezynfekcji i utrzymania czystości w standardzie medycznym – MEDISEPT – znalazł się na 5. miejscu wśród przedsiębiorstw z branży chemicznej, za Grupą Azoty, Synthos, Ciechem i Polfą. W rankingu ogólnym MEDISEPT uplasował się na 204. miejscu, wyprzedzając takie marki, jak Luksusowa, Grycan czy Frisco. Dzięki budowanej od wielu lat infrastrukturze, zapleczu know-how oraz działaniom marketingowym i korzystnej koniunkturze wartość marki MEDISEPT wzrosła o kilkaset procent

Fabryka MEDISEPT

Od 15 lat w rankingu Najcenniejsze Polskie Marki organizowanym przez dziennik „Rzeczpospolita” uwzględniane są firmy, które zbudowały wysoką pozycję na polskim rynku. Za kryterium wyboru przyjęto szacunkową wartość marki. W tym roku w zestawieniu po raz pierwszy znalazł się MEDISEPT, który na polskim rynku środków do dezynfekcji i utrzymania czystości działa od przeszło 25 lat.

Jesteśmy dumni, że znaleźliśmy się wśród Najcenniejszych Polskich Marek. Świadczy to o docenieniu przez Polaków naszych wysiłków w kreowaniu marki opartej na strategii bezkompromisowej jakości i takich wartościach, jak najwyższa skuteczność, ochrona, siła i szacunek. Udowodnienie, że te wartości są istotą naszej marki, było jednym z największych wyzwań marketingowych, które realizowaliśmy przez ostatnie cztery lata. Nigdy nie mieliśmy wątpliwości, że nasze produkty są najlepsze w swoich kategoriach i spełniają najwyższe, światowe standardy. To właśnie taką jakość udostępniliśmy polskiemu odbiorcy. Dosyć szybko stało się jednak jasne, że nawet preparaty najwyższej klasy bez zaplecza marki nie przekonają odbiorców. Do tego niezbędne jest medium przekazujące w możliwie prosty sposób wiedzę na temat złożonych procesów funkcjonujących w nowoczesnej firmie. Dziś mogę powiedzieć, że MEDISEPT to marka, która wsłuchuje się w potrzeby odbiorców. To wobec nich zobowiązujemy się do utrzymania najwyższych standardów – mówi Przemysław Śnieżyński, prezes spółki MEDISEPT, farmaceuta.

Przemysław Śnieżyński, prezes spółki MEDISEPT, farmaceuta

Działania marketingowe podejmowane przez MEDISEPT w latach 2019-2020 wpłynęły na rozpoznawalność marki. Jak pokazały badania rynku dezynfektantów przeprowadzone przez Kantar Group, 12% konsumentów zapytanych o preparat do dezynfekcji spontanicznie wymienia produkt MEDISEPT, a 65% badanych – czyli blisko 2/3 – rozpoznaje logo tej marki. Nie bez znaczenia w tym kontekście jest również współpraca MEDISEPT z największymi sieciami sprzedażowymi, np. drogeriami Rossmann, oraz sklepami wielkopowierzchniowymi, w których można znaleźć linię produktów dedykowanych konsumentom indywidualnym. Linia ta powstała w 2017 r., kiedy MEDISEPT zdecydował się na udostępnienie profesjonalnej wiedzy i technologii konsumentom indywidualnym. Marka konsekwentnie jest budowana właśnie na bazie transferu doświadczeń z rynku medycznego do szerokiego odbiorcy.

Jednym z najważniejszych wyznaczników naszych produktów do dezynfekcji i utrzymania czystości – dostarczanych zarówno do sektora profesjonalnego, jak i na rynek detaliczny – jest najwyższa jakość, czyli standard medyczny. Preparaty MEDISEPT przechodzą badania laboratoryjne, testy dermatologiczne i testy tolerancji materiałowej. Są tworzone w zgodzie z międzynarodowymi normami. Klienci doceniają je za wysoką skuteczność biobójczą oraz bezpieczeństwo dla zdrowia. Od początku naszą działalność opieraliśmy na wiedzy, co pozwala nam wciąż się rozwijać, rozbudowywać kolejne działy firmy, np. Badań i Rozwoju. „Prawdziwa dezynfekcja” w haśle naszej firmy to nie tylko slogan, ale wartość, którą kierujemy się na co dzień, tworząc nasze produkty. Dziś widzimy pozytywne efekty naszej strategii, bo profesjonalna dezynfekcja w najwyższym standardzie jest już obecna nie tylko w sektorze medycznym, ale również w życiu codziennym, zabezpieczając Polaków – podkreśla Waldemar Ferschke, wiceprezes spółki MEDISEPT, lekarz epidemiolog.

Waldemar Ferschke, wiceprezes spółki MEDISEPT, lekarz epidemiolog

Od początku działalności przedsiębiorstwo współpracuje z polską służbą zdrowia i placówkami użyteczności publicznej i to produkty profesjonalne stanowią główną oś aktywności firmy – polskiego lidera w tym obszarze. Obecnie MEDISEPT stara się zająć miejsce głównego dostawcy kluczowych podmiotów związanych z polską służbą zdrowia, opieką społeczną czy urzędami. Już w kwietniu ubiegłego roku zawarł kontrakty z 64 mazowieckimi szpitalami na dostawy preparatów do odkażania rąk i powierzchni, czyli z 70% placówek służby zdrowia w kluczowym regionie Polski. Wśród placówek, do których trafiają produkty MEDISEPT, są największe polskie szpitale i ośrodki opieki medycznej, m.in. Centralny Szpital Kliniczny MSWiA, Centrum Zdrowia Dziecka, Instytut Matki i Dziecka.

Za MEDISEPT stoi nie tylko zaplecze intelektualne i marketingowe, ale również technologiczne i produkcyjne.

Do momentu, w którym jesteśmy dziś, doszliśmy dzięki latom pracy – budowania długoterminowej strategii, zaplecza intelektualnego, infrastruktury badawczej – laboratorium – i produkcyjnej – nowoczesnej fabryki i zautomatyzowanego magazynu wysokiego składowania. Nie spoczywamy jednak na laurach i dbamy o rozwój przedsiębiorstwa. Teraz realizujemy kolejne inwestycje, które umożliwią nam m.in. prowadzenie zaawansowanych badań wirusologicznych i mikrobiologicznych wspierających opracowanie jeszcze bardziej skutecznych produktów. Ubiegłoroczny lawinowy wzrost zapotrzebowania na środki do dezynfekcji rozgrzał rynek i popchnął przedsiębiorstwa do osiągnięcia wysokich wyników, lecz podstawą było zaplecze budowane przez lata. To właśnie dzięki niemu byliśmy w stanie sprostać wymaganiom naszych klientów również w sytuacji kryzysu – wywiązać się ze wszystkich zamówień, utrzymując równocześnie najwyższą jakość produktów – dodaje Przemysław Śnieżyński.

https://medisept.pl


Jeżeli podobał Ci się artykuł i chcesz być na bieżąco informowany o nowościach w serwisie informacyjnym Branży Czystości, zapisz się do naszego Newslettera TUTAJ!

Reklama