Badania przeprowadzone przez niezależne organizacje pokazały, że czystość obok ceny i wygody stanowi najważniejszy czynnik wpływający na zadowolenie klientów w sklepach. Tam gdzie jest czysto i higienicznie, Klienci powracają częściej, nawet w przypadku kiedy cena jest stosunkowo wyższa niż u konkurencji.

Utrzymanie czystości kluczem do dobrego wizerunku
Chyba każdy z nas lepiej się czuje w otoczeniu, w którym panuje, ład, porządek i czystość. Jest to normalne zachowanie, a ludzie w XXI wieku są wzrokowcami, którzy tworzą opinie po wyglądzie zewnętrznym. Nie ma teraz branży, która nie zwraca na tego typu sprawy swojej uwagi. Przepisy także są restrykcyjne, a kary często surowe za nie przestrzeganie czystości.
Co ważne, utrzymanie czystości ma kluczowy wpływ na prowadzenie działalności zarówno handlowej jak i usługowej. Uwaga! Jeżeli np. Klient wykaże, że mokra podłoga nie była oznaczona tabliczką „uwaga mokra podłoga”, to ma prawo domagać się odszkodowania lub rekompensaty od zarządzającego sklepem a nie od firmy, która świadczy usługi sprzątające.
Jeżeli podobał Ci się artykuł i chcesz być na bieżąco informowany o nowościach w serwisie informacyjnym Branży Czystości, zapisz się do naszego Newslettera TUTAJ!