Wyzwania dla detergentów w obszarze certyfikacji Ecolabel

1637

Już w najbliższych dniach, bo 23 maja 2018 roku w Warszawie odbędzie się branżowa konferencja „Wyzwania dla detergentów w obszarze certyfikacji ekologicznej Ecolabel. Dla producentów profesjonalnej chemii do utrzymania czystości może to być świetna okazja do zapoznania się z najnowszymi trendami.

Czym jest Ecolabel?

Ecolabel to europejskie oznakowanie ekologiczne, jest dobrowolnym programem organizowanym przez Unię Europejską ustanowionym w 1992 roku. Znak Ecolabel zachęca producentów do wytwarzania produktów i świadczenia usług przyjaznych środowisku, spełniających wysokie standardy jakościowe i zdrowotne.

Znak jest gwarantem wiarygodności przedsiębiorców, którzy zapewniają ekologiczne rozwiązania w produkcji między innymi środków czystości. Dla konsumentów etykieta Ecolabel jest znana i ceniona, oznacza to, że firma dba o środowisko naturalne.

Jakie są korzyści z konferencji?

Cele konferencji jest przedstawienie korzyści wynikających z uzyskania takiego oznakowania. Etykieta Unii Europejskiej EcoLabel sprzyja budowaniu pozycji konkurencyjnej firmy oraz zwiększeniu zaufania swoich Klientów do własnej firmy. W związku z rosnącą potrzebą w związku z rozwiązaniami ekologicznymi oraz ciągłym pogłębianiu wiedzy na temat powyższa konferencja będzie świetną okazją do zmiany swojego podejścia.

Przedsiębiorstwa, które mogą poszczycić się przyznanym znakiem Ecolabel, są w stanie wykazać skuteczność swoich praktyk ekologicznych podczas przetargów publicznych prowadzonych coraz częściej w ramach zielonych zamówień – GPP (Green Public Procurement. Znak Ecolabel dowodzi również zaangażowania danego przedsiębiorstwa do poprawy jakości i bezpieczeństwa swoich pracowników poprzez zmniejszenie stopnia ich narażania na działanie substancji niebezpiecznych.

Ecolabel
Znak jest gwarantem wiarygodności przedsiębiorców, którzy zapewniają ekologiczne rozwiązania w produkcji między innymi środków czystości. Dla konsumentów etykieta Ecolabel jest znana i ceniona, oznacza to, że firma dba o środowisko naturalne.

Tematyka konferencji skierowana jest przede wszystkim do:
1. firm produkujących środki czystości
2. dostawców komponentów/ surowców do produkcji środków czystości
3. dostawców opakowań
4. dystrybutorów, importerów, usługodawców czy wytwórców
5. dyrektorów oraz osób odpowiedzialnych za marketing odpowiedzialnych za budowanie ekologicznego wizerunku firmy na zewnątrz.

Więcej informacji dotyczących konferencji, szczegółowy program oraz niezbędne informacje potrzebne do rejestracji znajdują na stronie www.pcbc.gov.pl


Jeżeli podobał Ci się artykuł i chcesz być na bieżąco informowany o nowościach w serwisie informacyjnym Branży Czystości, zapisz się do naszego Newslettera TUTAJ!

Reklama