Ile kosztuje sprzątanie biura w Warszawie? To nie jest takie oczywiste! Cena za sprzątanie biura w Warszawie jest zależna od kilku czynników. Wielkość biura, częstotliwość czy zakres to tylko 3 czynniki brane pod uwagę podczas wycen. Co jeszcze należy wiedzieć, aby dowiedzieć się ile kosztuje sprzątanie biura w Warszawie?

Ile kosztuje sprzątanie biura w Warszawie?
W pierwszej kolejności musisz dowiedzieć się ile jak duże jest biuro i jaki jest jego układ. Cena będzie różniła się w zależności od wielkości biura, ale również od układu pokoi. Biuro z dużym open spacem będzie wyceniane inaczej niż biuro, w którym jest więcej pokoi biurowych.
Kolejna spawa to zakres wykonywanych prac jakie mają zostać wykonywanie w biurze w ciągu miesiąca czy jednego tygodnia. Administratorzy biur, którzy mają już doświadczenie z firmami sprzątającymi przesyłają gotowy zakres prac jakie musza być wykonywane.
Częstotliwość usługi sprzątania
Kolejną kwestią jest również częstotliwość wykonywanej usługi. W zależności od potrzeb usługa może być wykonywana 1 raz w tygodniu nawet do 5 dniu po zamknięciu biura lub nawet w trakcie jego pracy. Częstotliwość również znacząco determinuje cenę za sprzątanie biura tym bardziej w Warszawie, gdzie Klienci są bardzo wymagający. Przed określeniem kosztów koniecznie dowiedź się z jaką częstotliwością ma być wykonywana usługa sprzątania biura.
Co jeszcze wpływa na koszt sprzątania biura?
Na koszt sprzątania biura wpływa również to co znajduje się w samym biurze. Jeżeli biuro jest w dużej ilości przeszklone to koszt usługi będzie wzrastał ponieważ będzie trzeba na bieżąco usuwać zabrudzenia z szyb i ślady po palcach.
Warto również dowiedzieć się czy biuro posiada trudno dostępne miejsca, które również będą wymagały czyszczenia. Często dopiero po zawarciu umowy dowiadujemy się, że w obiekcie znajdują się miejsca, do których dostęp z punktu widzenia technicznego jest problem z czyszczeniem. Zatem ile kosztuje sprzątanie biura w Warszawie?
Nigdy nie wyceniaj przez telefon
Nigdy nie wyceniaj usług sprzątania biura przez telefon. Takie wyceny mogą doprowadzić do tego, że podana przez Ciebie cena będzie nierealna i niemożliwa do zrealizowania. Jeżeli Klient nie ma ochoty na spotkanie się i pokazanie biura to niestety gra jest niewarta świeczki. Po prostu odpuść!
Zapisz się do naszego newslettera!