Od 1 stycznia 2022 r. swoją działalność rozpocznie Polska Rada Branży Czystości. Jak nieoficjalnie wiadomo PRBC Polska ma zajmować się działaniami lobbingowymi na rzecz branży czystości w Polsce oraz promować wykonawców, dystrybutorów oraz producentów zarówno na terenie Polski jak i Europy.
Do czego potrzebna jest Polska Rada Branży Czystości?
Obecnie trwają ostatnie prace koncepcyjne nad strategią z jaką Polska Rada Branży Czystości rozpocznie swoją działalność w 2022 roku. Prace są zaawansowane i tylko przysłowiowe trzęsienie ziemi może pokrzyżować plany inauguracji PRBC Polska.
BUZIL – W sprawach dezynfekcji jesteście Państwo w dobrych rękach
„Polska Rada Branży Czystości to odpowiedź na to co obecnie dzieje się na całym świecie. Potrzebni są liderzy, którzy stworzą podwaliny promocji i będą piewcami światowych trendów dla branży czystości. W Polsce mamy wielu wysokiej klasy wykonawców, dystrybutorów oraz producentów, nie wspominając już o naukowcach i osobach, które tworzą innowacje dla branży – dlatego PRBC Polska poprzez współpracę stworzy możliwości, które będą skupiały się na stricte biznesowych korzyściach.” – mówi jeden z założycieli i pomysłodawców Polskiej Rady Branży Czystości.
Czas na branżę utrzymania czystości – Joanna Dymała | Hermes
Zmieniaj, Pokaż, Wygraj
Polska Rada Branży Czystości głównie skupi się na próbach zmiany obecnie istniejącego prawa oraz będzie inicjatorem nowych rozwiązań legislacyjnych dla całej branży. Działania oraz praca PBRC Polska w głównej mierze w kwestii legislacyjnej ma polegać na konsultacji wśród partnerów nowych prawnych aspektów funkcjonowania branży czystości w Polsce. Jak zapewniają pomysłodawcy zarówno mikro, małe oraz średnie firmy nie zostaną pozostawione same sobie, ale będą częścią tego wielkiego projektu i zostaną włączone z przyjemnością do prac. Branża czystości to wszystkie podmioty się z nią identyfikujące bez względu na pojemość portfela, pracowników czy stażu na rynku.
Apetyt rośnie w miarę jedzenia
Zaawansowane prace również trwają nad stworzeniem podwalin pod głęboką promocję branży czystości w Polsce wśród społeczeństwa oraz co najważniejsze pod względem biznesowym w różnych gałęziach polskiej i europejskiej gospodarki.
„Wszyscy pokazują swoje atuty, pokazują swoje innowacje dlaczego właśnie branża czystości ma nie pokazać się z tej właśnie strony? Nie tylko ja ale również nasza grupa robocza jest przekonana, że postawienie na promocję na polskim rynku oraz europejskim może tylko zwiększyć szanse rodzimych firm na większy rozwój. Z lokalnej firmy może powstać globalna marka ponieważ determinacja polskich przedsiębiorców jest wielka i umiejętności oraz potencjał ogromne” – mówi Kamil specjalista ds. innowacji w Polskiej Radzie Branży Czystości.”
Gotowi, do biegu, start!
Na oficjalny start Polskiej Rady Branży Czystości trzeba będzie chwilę poczekać. Jak zapewniają inicjatorzy będzie to inicjatywa, która ma na celu skupiać biznesowo przedsiębiorców z branży, którzy mają aspiracje zmieniać swoje zasięgi z lokalnych na regionalne, z regionalnych na ogólnopolskie, a z ogólnopolskich na europejskie zasięgi. Początki są trudne, ale nie ma rzeczy niemożliwych. Na bieżąco będziemy informować Państwa o dalszych krokach i postępach Polskiej Rady Branży Czystości! Trzymamy kciuki!
- Pomysłodawcy poprosili redakcję o anonimowość do czasu oficjalnego startu PRBC Polska.
Jeżeli podobał Ci się artykuł i chcesz być na bieżąco informowany o nowościach w serwisie informacyjnym Branży Czystości, zapisz się do naszego Newslettera TUTAJ!