Czy robienie dobrych uczynków i pomoc najbardziej potrzebującym można łączyć z prowadzoną działalnością? Oczywiście, że tak! Najlepszym przykładem jest nowa firma zajmująca się handlem i świadczeniem profesjonalnych usług sprzątających z Malbar na Florydzie (USA).
Firma Green Clean 4U, bo tak nazywa się nasz bohater, oferuje sprzątanie domów dla najbardziej potrzebujących rodzin za darmo. Każdego miesiąca firma Green Clean 4U świadczy usługi sprzątające nowej rodzinie, która boryka się ze słabą sytuacją finansową lub z poważną chorobą uniemożliwiającą samodzielne sprzątanie.
Naomi i Carlos Herrerosa sami przeżyli wiele cierpienia w swoim życiu. Osiem lat temu u ich trzyletniego syna lekarze zdiagnozowali raka oka. Ich pociecha musiała przejść przez prawie dwa lata przez radioterapię i chemioterapię. Aby tego było mało, w niedługim odstępie czasu u matki Carlosa Herroroso zdiagnozowano zaawansowaną chorobę Alzheimera i postępującą demencję.
Sprzątanie domu dla najbardziej potrzebujących
Rodzina poza wizytami lekarskimi, szkołą oraz wychowaniem swoich dzieci nie myślała o niczym innym, a w ich domu był ciągle bałagan. Carlos wielokrotnie w różnych wywiadach podkreśla, że sprzątanie było ich ostatnią rzeczą, na jaką mieli ochotę lub o której w ogóle myśleli.
Jak widać Państwa Herrerosa doskonale rozumieją sytuację, w jakiej znajdują się ludzie, którzy borykają się z problemami zdrowotnymi. Dzięki temu zakiełkował pomysł w ich głowach i stał się prawdziwym hitem.
Małżeństwo dość niedawno założyło firmę sprzątającą Green Clean 4U i postanowiła, że co miesiąc będą pomagać innej rodzinie, która ma do czynienia z rakiem u dzieci lub chorobą Alzheimera, poprzez sprzątanie domu całkowicie za darmo.
Za podobną usługę należy zapłacić od 120 do 300 $ dolarów w zależności od wielkości czyszczonej powierzchni. Oferując swoją pomoc, para ma nadzieję, że da tym rodzinom czas na skupienie się na pokonywaniu przeszkód, jakie napotykają, a utrzymaniem czystości niech się nie martwią.
Powyższy przypadek jest świetnym przykładem, jak pomagając i robiąc dobre uczynki, można wspomóc promocję swojej firmy. Jesteśmy w 99% pewni, że firma dzięki ogromnej empatii ma całą masę nowych Klientów. A dzięki doniesieniom prasowym o jej działalności nie muszą martwić się o reklamę i płacić za nią duże pieniądze.
Czy znane są Wam podobne przypadki? Lub może sami rozpoczniecie podobną pomoc dla najbardziej potrzebujących? Pamiętajcie, dobro wraca podwójnie! Nie bójcie się dawać.
Jeżeli podobał Ci się artykuł i chcesz być na bieżąco informowany o nowościach w serwisie informacyjnym Branży Czystości, zapisz się do naszego Newslettera TUTAJ!