Marka Tork świętuje 50. urodziny

1374

W 2018 roku marka Tork® obchodzi 50-lecie istnienia! Jej historia rozpoczęła się w 1968 roku wraz ze stworzeniem czyściwa włókninowego „All-Tork”. Po szwedzku słowo „torka” oznacza „osuszać” lub „wycierać”. Z roku na rok marka Tork, w ścisłej współpracy ze swoimi klientami, zmieniała się i rozwijała, stając się światowym liderem w branży higienicznej.

Zobacz także: Śmierć w domowym zaciszu za sprawą środków czystości – amoniak

Budowanie wiodącej marki. Od papierowych ręczników w szpitalnych łazienkach po dozowniki do serwetek w restauracjach – Tork od lat dba o komfort i wygodę klientów, dostarczając im profesjonalne rozwiązania do utrzymania higieny. Od pierwszych lat działalności marka Tork w szybkim tempie rozszerzała swój asortyment i rozwijała biznes. Dozowniki, wkłady i usługi znajdujące się w ofercie marki zaspokajają różnorodne potrzeby szerokiego grona odbiorców: od restauracji, przez służbę zdrowia, biura i szkoły po przemysł.

marka tork

Zobacz także: Czyszczenie samochodu – podstawowe kroki

Globalny lider – kreator przyszłości. Wiedza ekspercka, funkcjonalne produkty i polityka zrównoważonego rozwoju pozwoliła marce Tork stać się liderem w swojej branży. Najnowocześniejsze rozwiązania, takie jak sprzątanie oparte na danych, znaczące innowacje w zakresie suszenia rąk czy pierwsza na świecie usługa recyklingu ręczników papierowych świadczą o tym, że marka Tork z powodzeniem podąża za rozwojem technologicznym, a nawet wyznacza najnowsze trendy.

Zobacz także: Niehigieniczni pracownicy serwisu sprzątającego

Historia – Marka Tork

„Historia marki Tork obfituje w mnóstwo wydarzeń, które okazały się kluczowe w rozwoju branży higienicznej” – mówi Wojciech Nizio, Brand Communication Manager, Essity. – „Sztab specjalistów nieustannie opracowuje nowe rozwiązania ułatwiające utrzymanie higieny. Dzięki 50-letniemu doświadczeniu marka Tork z optymizmem patrzy w przyszłość planując kolejne 50 lat, chcąc nadal odgrywać tak istotną rolę w rozwoju profesjonalnej higieny.”

Zobacz także: Dopasuj się do typu klienta – style interpersonalne cz. 1

Marka Tork, pragnąc zachęcić wszystkich do celebrowania z nią swoich urodzin uruchomiła specjalną platformę http://www.tork50more.com/, gdzie każdy może umieścić zdjęcie związane z marką. Sukcesywnie, ze wszystkich fotografii będzie tworzona mozaika. W ten sposób każdy może stać się częścią historii marki.

źródło: tork.pl


Jeżeli podobał Ci się artykuł i chcesz być na bieżąco informowany o nowościach w serwisie informacyjnym Branży Czystości, zapisz się do naszego Newslettera TUTAJ!

Reklama